söndag 30 oktober 2011

Fototriss/Manligt ..



Fototriss/Manligt ..
Det är med Tävling denna veckan :)
För att delta i tävlingen ska man länka till Coolstuffs Fars dags-sida.
Inne på Coolstuffs sida kan du bl.a beställa Fars Dagspresent.

Det finns många finfina presenter för just Fars Dag,
men oxså massor med andra coola prylar.
 _________________________


Flaköl förknippar jag som manligt.
När gubbarna åker till Tyskland, i alla fall de som jag känner,
följer det alltid med några flak öl hem.


När en av våra manliga vänner är här glöms det ofta
en snusdosa ..  Nu för tiden snusar både män och kvinnor,
men ursprungligen var det mer manligt.




I mitt liv är det mannen som använder Arbetsbyxor.
Visst är det mer manligt än kvinnligt med tumstocken i fickan.



Det finns hur mycket som helst som jag kan
förknippa med manligt .. men en Triss blev det :)

28 kommentarer:

SigridfraEnget sa...

Och jag gillar din triss! :-)

Cina via Gizmo sa...

Kan bara hålla med om att dina bilder är riktigt fina och inte minst MANLIGA

Artlover sa...

Jag gillar den här trissen. Inte bara för att den har ett manligt tema utan har genomgående kontraster mellan svart och vitt.

Anne-Marie / Grandmother sa...

Inte bara fick du ihop mycket manliga bilder. Du har visat oss väldigt välkomponerade bilder också, snygga med det svarta och vita. Fin triss!

Beppan sa...

Manligt - och mycket snyggt komponerad triss!!
Gillas :-)

Nett sa...

Manligt :) och bra tolkat!

Jomenvisst, mannen min var helt med på noterna om min fototriss. :)

4U2 sa...

Fina bilder!
Det enda är att numera är det knappt ngt som är bara manligt eller kvinnligt ... tycker jag.
Ha en fin dag!

Gunvor sa...

Det var väl manligt som bara den! Snyggt! Öl, snus o snickarbrallor..det är manligt.
Gillar dina bilder!
Hoppas solen lyser hos dej också därnere i Skånelandet.Ha det göttast!

Erik "Semlan" sa...

He he, du fångar manligheten snyggt i din triss. Snickarbrallorna verkar inte ha varit med så mycket... ;-)
Men en tumstock är klart manligt, precis som öl och snus.
Du fick ihop trissen flott. Tack för kommentaren.

Anonym sa...

Även om fler och fler tjejer snusar så är det för mig ganska manligt!! Kul triss.

Anonym sa...

Ja, även du har fått till det lite manligt hårda även i färgsättningen... Fint trissat! :)

SoF sa...

En triss blev det - och den blev bra! :)

Gillar bilden med de fräscha och snygga arbetsbyxorna mest.

Varma hösthälsningar!

Linda Åkerström sa...

Fina enhetliga bilder! :)

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Manlig triss även i mina ögon, snyggt fotat

KerstinA sa...

Jättefin manlig triss. Jag gillar det enhetliga i färgerna, med tumstocken som en härlig kontrast

Jan Helleberg sa...

Jättefin triss, härliga bilder. :)

Anita A sa...

Lite tuffa manliga attribut, gillar de huvudsakligen svartvita bilderna.

BP sa...

Kan inte låta bli att skratta lite här - åt bilderna alltså. Tur att du förklarar i texten. Snacka om fördomar vad manligt är - jag tänker precis som du!!! Förvånas varje gång jag ser en tjej med snus eller en - som i fastigheten där jag jobbar - ung piercad tjej med skiftande hårfärg som både snusar och har verktyg i Snickers byxorna.
Fotona är helt underbara som vanligt.

Linnea sa...

Jo, manligt blev det. Snus, bärs och tumstock.
Fint trissat Pialotta

LissenTo sa...

Skulle behöva en man i snickarbyxor, som har tid att fixa i mitt kök. Han skulle få både snus och flasköl.

Fast det skulle gå lika bra med en tjej också :-)

Fyndigt Pia-Lotta, med din text

Kraaaaaaaaaaaam Lissen

ormbunke sa...

Perfekt triss både till temat och fotat. Ha de gott. Anita

Magdalena sa...

En härlig triss i svart&vit men idag är det många kvinnor som både dricker öl och snusar. Snyggt fotat

LEna Norgren sa...

Snyggt fotat och härliga konstraster!!!!

Kicki sa...

En perfekt manlig triss!

Lena sa...

En perfekt manligt triss och suveränt snygga bilder som vanligt!

Jah Hollis sa...

Fyndig triss på ett inte alldeles enkelt tema. Snygga foton. Men snusandet har nog blivit med jämlikt med åren.

Micke sa...

fin triss på manligt. fint fotat.

Annie sa...

Jättefin triss! :-) Fina bilder!