söndag 6 maj 2012

Ordlös Lördag/Foto April ..

15 kommentarer:

Pialotta sa...

Ordfri Lördag .. visar jag en bild från vårt närområde Vattenriket i Kristianstad .. Lingenäset, ett naturområde i slutet på April :)

juanna sa...

Man kan ana solens värme o energi som smält isen på Lingenäset - medan vind"möllorna" förser människor med just det.
Natur och teknik.

Vores have sa...

Flot billede du viser.
Ønsker dig en god søndag.
Hanne Bente / hbt.finus.dk

Eva Trillian sa...

En brungrå april :-)

Charlotta sa...

"Träskmarker" som börjar grönska. En härlig vårbild!

Anne-Marie / Grandmother sa...

Den bilden skulle man göra en flamskvävnad av - med bara naturfärgade garner. Fina murriga färger!

eli bella sa...

Flott april bilde, hvor man ser våren er på vei.

Lena sa...

Underbar vårbild!

Linnéa sa...

En riktig vårbild, kan nästan känna doften från marken. Spännande med vind-kraftverken. Tyvärr törs väl inte fåglar häcka där. Fin naturbild!

Fru Vallmo sa...

Jättefin vårbild, så fin varm stämning!

SoF sa...

Hej Pialotta och tack för titt-in! :)
Jag och tPix älskar gamla bilar för dess färg och form, och de fotomotiv som de ger oss.
För övrigt har vi ingen anknytning alls till sådana gamla "klenoder".

Varma vårhälsningar!

Bildgatan sa...

Det här var verkligen en skön bild i april, härligt med det perspektivet.

Stare Ström sa...

Väldigt vackert i Vattenriket. Vindkraftverken tycker jag är snygga på din bild!

BP sa...

Om jag inte hade sett Vindkraftverken i bakgrund så tänkte jag spontant på risfält i Vietnam. Men det är alltså Vattenriket, det som finns med i en av mina böcker du vet:-)

Kerstins foto sa...

Vattenriket....det låter vackert. Vacker är din bild också. Det här gillar jag.
Fåglarna hos mig var mycket riktigt svanar. :)